Główna

wtorek, 11 czerwca 2013

Jak nie jeść słodyczy i nie podjadać?

Na półce paczka ciastek, w zamrażarce lody... wszytsko krzyczy "ZJEDZ MNIE"!!!
Rozum mówi NIE, Żołądek, sam nie wie jak się ma, a rączki same lecą..
Hmm jakie dobre smakołyki! Jeszcze jedno ciastko nie zaszkodzi! Przećwiczę to!

Tym sposobem, za 15 min, zjedzone całe opakowanie!
;(
Potem wielkie wyrzuty... Po co ćwicze, skoro zajadam ciastka i lody ????
Eh, okrutne... Czasem nawet nie mam ochoty, a ręka ma tak wyrobiony odruch, że... sama sięga i Wie GDZIE MA TRAFIĆ!!! 

Czytałem wiele razy, jak nie jeść słodyczy... Żeby nie kusiło. 
Pisali,że trzeba pomału, małymi kroczkami odstawiać, itp...
Nie udało się... Mój rekord to ponad tydzień...
Teraz mam wrażenie, że im mniej chcę jeść tym więcej jem....

Udaje mi się z Alkoholem, bo podjąłem wyzwanie Czerwiec bez Słonych przekąsek, Alkoholu i Słodyczy, a pilnuję sie tylko alkoholu!!

OD TERAZ 0 Słodkiego!
Czas start!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz