Główna

poniedziałek, 10 czerwca 2013

P90X

siemka!
ostatnio przechodziłam niemałe załąmanie. Dopadła mnie pociążowa deprecha chyba. Powodem jest deszczowa beznadziejna pogoda, akiedy wychodzi słońce wychodzą na miasto długonogieblondyny w mega miniówkach... wiadomo nie mam się do czego porównywać 165 cm z po ciążowymi kilogramami. Trenowałam z Mel B. i z Ewą Chodakowską jednak daje to zbyt wolne efekty. Wiadomo chciała bym już wyglądać jak top model i móc cieszyć się idealnymi wymiarami. Szperając po necie trafiłam na  skrót "P90X". Wrzucając to w grafike wyszukały się niezłe efekty , piękne umięsnione i odtłuszczone sylwetki. Zagłębiałam się coraz bardziej aż natrafiłam na konkretną stronkę poświęconą treningowi ,wyjaśnieniom wraz z harmonogramem ćwiczeń. Ogarnęłam plan treningowy, znalazłam na neci filmiki i od jutra zaczynam działać :) oto link do stronki:
http://p90x.com.pl/index.php/co-to-jest-p90x
w 90 dni będę prawie jak top model!:)
Lenka

Czytałem, widziałem i jestem pod wrażeniem... i zaczyna się problem... SPRZĘT ;(((((
tu mi sie odechciewa wszytskiego, ale prawda taka, że nawet to bez wyrzeczeń i silnego postanowienia wiele nie da... Ale trzeba wierzyć! Ja narazie zostaje przy chodakowskiej i Mel.
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz