Główna

sobota, 15 czerwca 2013

Kenpo PX90

już po ;) przeszło 50 min treningu opartego na ciosach z samoobrony. Dobrze wykonany powoduje zadowalający ból mięśni pleców a dres da się wykręcić. Udało się, motywacja i chęć osiągnięcia sukcesu w postaci idealnego ciała dają mi siłę. Wczoraj pozytywnie zaskoczył mnie mój mężczyzna , zauważył i skomentował zmianę , powiedział , że po 4 dniach mój brzuszek stał się mniejszy:) tak więc walczę dalej. Leje się ze mnie, dres i ręcznik są mega mokre a ja jestem mega szczęśliwa. Teraz prysznic i sen ;) od poniedziałku zacznę odliczać 13 tyg , teraz to tylko  rozgrzeweczka;) 

Dobrej nocki ;)

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście mięśnie pleców potrafią boleć po tych ćwiczeniach :) Wiedzą to Ci którzy to przerobili. ps.we wszesniejszych wpisie az sie zdziwilem ze masz takie duze efekty (z brzucha duzo ubywa). Pozdrawiam, p90x po polsku Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, walcze z pociążowymi kg ,do tej pory 14 na minusie wiec nie jest źle, poza 90 biegam regularnie a wczesniej cwiczylam brzuch z Mel B ,mam nadzieje ze nadal bedzie mi tak dobrze szlo :)

      Usuń