Główna

wtorek, 10 września 2013

p90x dzień II

siema!
wczoraj po raz drugi zaczęłam swoją przygodę z Tonny'm;) zastapiłam sobie jednak ćwiczenia na klatkę i barki cardio, nie posiadam drążka na ta chwilę więc bez sensu przesiedzieć trening, cardio angażuje całe ciało więc uznałam to za najlepsze rozwiązanie;)dziś też 4 dzień mojej diety 1000 kalorii. Zjadłam juz dzis zapiekanke, która jest bombą kaloryczną więc do końca dnia zostaną mi woda, zielona herbata i jogurty :) efekty po 4 dniach są , bo 1kg mniej na wadze :)
a tak z nowości- pracuję! co prawda przy zniczach ale najpierw muszę kilka km dojechać rowerem wiec od 6 rano jestem w ruchu, plus pakowanie , przenoszenie itd. trochę motywacji na dziś bo tego mi niezmiernie potrzeba ;)
wieczorem czeka mnie trening tymczasem uciekam ogarnąć się po pracy i przygotować na sesje z dziewczynami :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz